No niin, josko nyt sitten saisi laitettua kuvaa näistä kaikista.. Vähän on tämän uuden koneen käyttö hakusessa..

Ensin kuva ihanasta blogiarvontavoitosta jonka sain Anutiinalta:

1534320.jpg
Anutiinan omia kuvia, ihania papereita, nauhaa, kiiltokuvia, kaksi nalle puh kynää (iiks toisessa on tikrukin!), muistilappuja, serpentiiniä ja nuita peikkojuttuja, onko nää siis niitä 3D -kuvia? Notta pitäis osata leikellä niin maan perusteellisen tarkasti? Uiks, taidan jättää ne noin kun ovat söpöisiä.
Nuo paperit on tosiaan upeita, ihan kuola valui :) Ja tuo rantaleidi, se oon niin mä :D Oon oon.
Eli ovat tulleet perille ja isot kiitokset täältä sinne Villa Hanutiin!!! :)

Seuraavaksi muutamia otoksia kankaista joita olen taas Hovihankkijaltani saanut:

1534316.jpg
Olen hetkellisesti haudannut sen modernin roomboxin teon koska minulla ei riitä millään juuri nyt innostus yhtään mihkään mineilyyn, haaveilen vaikka mistä tekemisestä mutta kun saan välineet kasaan ja olisin valmis aloittamaan niin into menee. Höh. Varmaan tätä masennusta. Mutta tuo oikeanpuoleisin kangas on kyllä tosiaan niin passeli vaikka seinälle, että saattaa olla että innostun taas tekemään jotain...

1534317.jpg
Taljaa ja plyyssiä (tuo ruskea, heh en tiedä mitä se on mutta on niin pop esim. sohvaan ja tuoleihin)

1534319.jpg
Kaikenlaista karvaa ja onko tuo sitä tylliä (tuo tuolla takana)?

Jotain olen kirppikseltäkin löytänyt:

1534321.jpg
Ihanan patsaan puutarhaan (tai tulevan nukkiksen katolle, jonne varmaan semmoinen tulee) ja korvakorut jotka on ihan lampetit. Ihan ja just.

1534322.jpg
Tässä vielä neitoa lähempää.

Ai niin, jaksoin minä yksi ilta näin paljon:

1534421.jpg
Ja tuokin tuntui jo paljolle. Eli kirjoitusalusta ja kuulakärkikyniä.

Näin täällä, elossa ollaan mutta masennus ja rahattomuus vaivaa. Töissä pitäis olla mutta minkäs teet kun ahistaa niin ettei sinne asti pääse.
Ja rahaa tarttis elämiseen ja siihen tulevaan nukkekotiin. Huh huh.