Olen ollut tämän päivän vähän maassa, on ollut hiukan masentunut olo ja muutenkin outo.. En ole oikein saanut aikaiseksi mitään ja syötävääkään ei ole tehnyt mieli...

Ja sitten! Juuri kun oli sellainen olo, että alan kohta pillittämään (kuukautiset tulossa...?), niin mitä ihanaa postipoika pudottikaan luukusta!
Kirjekuoren, minulle! Kirjekuoren, jonka sisällä oli ihana pari punaisia pikkiriikksiä villasukkia ja valkoisesta langasta kudottu pieni hartiahuivi! Voi jestas, miten nyt hymyilyttää, olen ihan ymmyrkäisenä! Ihanaihana yllätys, piristi ihan sanoin kuvaamattomasti koko päivää!!! <3<3 Kiitos Saoka! Kiitos todella paljon!

En saa nyt kuvia, koska kamera siis on muilla mailla vierahilla, mutta sukista löytyy kuva Saokan miniblogista.

Olen kyllä nyt niin yhtä hymyä vain! :))) En tosiaan voi kertoa kuinka paljon tämä piristi, juuri tänään kun kaikki oli muka niin huonosti...

Juuri kun olin edellisenä päivänä ihaillut noita sukkia ja miettinyt, että itse en varmaan ikinä saisi noin pienessä mittakaavassa sukkia aikaiseksi, kun isotkin tuottaa kantapäineen mietintää, ja nyt sitten tämä yllätys!

Tästä on kyllä hyvä kääntää päivän suuntaa! :)