Tein tällaisen jo oikeaan blogiini, mutta ajattelin, että laitetaan tänne myös, kun tämän nukkistelun jälkeen on tullut lisää omituisia tapoja, jotka eivät ehkä nukkistelijan silmin ole outoja mutta muille ehkä.
Hommahan menee niin että itsestä kerrotaan 7 omituisuutta.

1. Olen malttamaton. Saatan keksiä kymmenen eri toteutettavaa asiaa samalla aikaa ja sitten yritän toteuttaa ne. Monasti kyllä ehdin tehdä monta, mutta silti niitä jää yli.. Ja seuraavalla kerralla kun inspiraatio iskee, en toki toteuta niitä jäljelle jääneitä vanhoja ideoita, vaan ne uudet ja taas kasaantuu uusia ideoita vanhaan kasaan... :D

2. Olen ehkä liiankin malttamaton tehdessäni nukkisjuttuja, esim. liimaamiseen käytän yleensä pikaliimaa, koska se on nopeaa ja tarttuu takuuvarmasti. Näin ei tarvitse pitää pyykkipoikia päivää kiinnittämässä, vaan huonekalu tms. valmistuu nopeammin. :D

3. Tämä on ihan tavallinen juttu nukkekotilaisille, mutta olen siis alkanut kerätä about kaikkea talteen. Ja jos en jostain keksi heti mikä siitä tulee, se jää vaivaamaan minua. Sillä tiedän, että joku siitä keksisi heti aivan loistavan idean ja toteuttaisi sen upeasti ja minulta tuo esine saattaa sitten mennä roskiin kun en ehkä heti ota sitä talteen ja mies sen sitten vaikka korjaa pois.

4. Olen itsekäs. En halua että kukaan koskee nukkikseeni. Ainakaan lapsi. Onneksi meillä ei käy lapsivieraita, kun ei ole kovin monella tutulla lapsia. Tai jos minulla olisi esim. kissa, niin luultavasti saisin kohtauksen jos yllättäisin sen nukkiksestani :D

5. Tämä liittyy edelliseen, nukkekodissa pitää kaiken olla just ja jämpti. Ainakin enemmän kuin omassa tosielämän kodissa, joka on välillä vähän rempsallaan. :D Mutta silti pitää olla nukkekodissakin elämisen jälkiä, esim. roskia roskiksessa ja tiskiä altaassa.

6. Totuudenmukaisuus. Itse haluan sillätavalla oikeanmukaisen nukkiksen, että siellä on kaikkea mitä oikeassakin kodissa voisi olla. Juuri esim. edellä mainitut roskis ja tiskit.

7. Olen alkanut kirjoittaa ideoita ja ohjeita ylös vihkoon, että voin sieltä sitten vilkaista jos joskus tulee tenkkapoo tai jos en keksi mitään uutta nukkekotiin.

:)