Epätoivoinen etsintäni on päättynyt! Jo suorastaan pakkomieteeksi asti käynyt homma on nyt hoidossa!

Kävin kirpputorikeikalla ja kerrankin todella löysin jotain IHANAA. Okei, olen minä kaikkea kivaa löytänyt ennenkin, mutta.. Ehkäpä tuo epätoivoisuus tekee asiasta vielä isomman.

Eli olen ihan silmät kierossa etsinyt karttapalloa nukkikseeni! Kaikilla teillä muilla sellaiset jo on, joten olen tähän asti jo uskonut, että olette mokomat ostaneet kaikki liikenevät jo itsellenne :) Mutta tänään! Minä suorastaan lensin käytävän toiselta puolelta toiselle huutaen "Minun, minun!!", kun näin tämän...
938616.jpg
Minun karttapalloni! Ihan ikiomani! Ja hintaa vain 1€! Olen onnesta soikeana. :D Pikkuisen sitä on puhdistettava, mutta muuten ihan priimaa. Teroitin siis oikeasti. Tuo kännykkäteline (0,20e) päätynee nojatuoliksi, yritän päälystää sen kankaalla ja laittaa jalat alle.

938614.jpg
Ehkäpä nojatuoli saa päälyksensä näistä! Iso painava pussillinen nahanpaloja eurolla! Näitä oli ainakin viisi pussillista, olisin ottanut kaikki jos olisi ollut enemmän rahaa.. Ja tarvetta... :D

938612.jpg
Nämä korvikset olivat 2,50€, ja otin nämä noiden "hopeisten" koristeiden takia. Itseasiassa nyt en kyllä ole ihan varma jätänkö nukkikseen vai laitanko korviini! Aika ihanat... En saanut kokonaiskuvaa kun olivat pussissa mykkyrällä, mutta nyt... Hmm. Ehkä käytän näitä siihen asti kunnes keksin noille hopeisille hyvän käyttötarkoituksen.

:) Hyvin tyytyväinen olo. Kerrassaan. :)

Ehkä poikkean vielä ostamaan valkoista maalia, että saan loput puuhuonekalut maalattua, mokoma kun loppui kesken yksi ilta. Teehuoneessa on nyt kuitenkin valkoiset tuolit ja pöytä. :)