1010018.jpg
Mieheni sai eilen tilaajalahjana tuollaisen monitoimihärpäkkeen. No, siinä oli kaikenlaista vempainta, pullonavaajaa, led-valoa, ruuvimeisseliä ja johdonpujotinta ja ties mitä. Mies päätti että haluaa vain sen valon ja että se on irroitettava tuosta. Mies sitten pelasi tuon kanssa ja saikin irroitettua kaikki pikkuosaset irti. Minä hyökkäsin heti osasten kimppuun ja sanoin, että "Tuosta tulee ihan selvästi nukkikseen saha!". Mies siihen, että ai niinkö? Minä siinä nyökyttelin ja lakkailin kynsiä (kannattavaa näin nukkekoti-ihmiselle). Mies siinä sitten puuhaili omiaan ja tokaisi jossain vaiheessa että tekee sahaan kädensijan. Minä että okei.. Hetkenpäästä heräsin ja mietin mielessäni että mitä ihmettä?  Mies oli käsittänyt että sahalla tarkoitin itse käyttäväni sitä nukkekotitouhuihin, vaikka tarkoitin, että siitä tulee saha nukkekotiin. Mutta en sitten raaskinut sanoa mitään, kun mies tuon kahvan väänsi. :) Itseasiassa tuo on oikein hyvän tuntuinen kädessä, voi tosiaan olla, että sillä saa jotain pientä sahailtuakin. En ainakaan pura sitä, kun kerran mies minulle tuon teki, vaikka muuten vähän oudoksuukin harrastustani.... :)
Pihdit siis myös tulevat minulle.

Päivittelin hiukan blogien linkkejä, laitoin kuvia niihin blogeihin joista sellaiset osuivat silmään.

Tiimarista kävin hakemassa lisää bambutablettia, sain eilen kahvinkeittimen laatikon ja mielessä on ajatus saunasta, jossa olisi pieni tupanen (tai miksi sitä huonetta kutsutaan) ja mahdollisesti pieni yläkerta nukkumista varten. (mikä ihme se sana taas on kun kuvaa sitä yläkertaa?)